• טבעת אירוסין יהלום. שני לבבות אהבה.
    הצעה מפוארת.
  • שום דבר לא צורח חזק יותר או מעביר את אהבתך לעולם לגמרי
    כמו טבעת אירוסין יהלום. IT אומר ועוד.
  • מצא את המושלם שלך
    טבעת אירוסין
  • לחתונה מסנוורת
  • עגילים אלה בטוחים שיסובבו ראש ויתפסו
    מחדרה של כל אישה שלובשת אותם.
  • עיצוב עם מגע ארט דקו.
    רב תפקודי, ניתן ללבוש את התליונים שלנו
    מגוון דרכים, המאפשרות יצירתיות באלה
    שלובשים אותם.
  • צמידים אלה בטוחים בהצהרה
    נועז אך גם שותק.
  • עד - 60%

שירות לקוחות

לקוח sce

שירות לקוחות

רציתי להודות לך על היעילות שהצגת בשליחת ההזמנה שלי לטבעת יהלום שהגיעה בזמן. עם זאת לא קיבלתי את האישור של 

תשלום מאובטח

תשלום secu

שאלות נפוצות

החברה

1. כמה שנות ניסיון יש לך בענף?
חטיבת דיאמנט-אנברס מקבוצת דבלינגר היא עסק משפחתי בן למעלה משבעה דורות המתמחה ביצירה
וייצור תכשיטים ויהלומים. הודות לכוח עבודה מוסמך במיוחד ולרשת הפצה בינלאומית, החברה כיום מובילה בתחום.

2. מדוע המחירים שלך תחרותיים יותר מזה של התכשיטן שלי ומוכרים מקוונים אחרים? איך מצליחים למכור כמעט במחירי מפעל?

חברת Diamant-Anvers היא יצרנית תכשיטים ויהלומים ובעלת רשת הפצה יעילה מאוד.

3. מאיפה מגיעים היהלומים שלך? האם הם יהלומי דם?
ל- Diamant-Anvers מספר מפעלים ברחבי העולם והיא מייצגת נתח שוק של 7% ברחבי העולם, מה שהופך אותנו
חוסך בעלויות. אף אחד מהיהלומים שלנו לא מגיע ממדינות מסוכסכות.

4. איפה העסק שלך ממוקם ואיך ליצור איתך קשר?
המטה שלנו נמצא בלונדון ויש לנו סניפים בפריז, אנטוורפן, ניו יורק, יפן וסין.

אנא מצא את פרטי הקשר בישראל להלן:
3 בניין יהלומים
רמת גן 5210300  
טל ': 03-751-7869 - שיחה חינם



שעה (ות :
ראשון עד שישי: 10:00 עד 18:00
סגור בשבת וראשון
שירות לקוחות: שני עד שישי בין השעות 10: 00-18: 00.

למידע נוסף על סניפינו ברחבי העולם לחצו על קישור הפרופיל.


5. איך ליצור איתך קשר?
היועצים שלנו עומדים לרשותכם כולה.
אתה רק צריך להתקשר לטלפון 03-751-7869 או לשלוח אימייל
בכתובת contact@diamant-anvers.co.il.


6. איך מצליחים להשיג חפצים כאלה בעלויות כל כך נמוכות?
הודות לשבע עשורי הניסיון וכוח העבודה המוסמך שלה, Diamant-Anvers.com יכול להגשים את חלומותיך ולהמיר אותם
לתכשיט אלגנטי שתוקיר לך לאורך שנים.

7. האם חברת Diamant-Anvers רשומה בפנקס הסחר והחברות?
כן, כי אנחנו רוצים שהפעילות שלנו תהיה שקופה לחלוטין.




8. כיצד אוכל להירשם ולרשום את רשימות המנויים?
אנא לחץ על הרשמה או ביטול המנוי

משלוח ומשלוח

1. איך נשלחת ההזמנה שלי?
למשלוחים ביבשת צרפת, אנו עובדים עם UPS או Fedex עם שירות משלוחים של יום אחד
נפתח.
עבור משלוחים בינלאומיים אנו משתמשים ב- Fedex, המציעה שירות ביטוח במקרה של אובדן, גניבה או נזק לחבילה.

2. האם אוכל לקבל את הסחורה שלי בפחות מ -5 ימי עבודה?
כן. צרו קשר עם מחלקת שירות הלקוחות שלנו לפני שמזמינים מי יידע אתכם אם ההזמנה שלכם יכולה
יתעדף ויועבר תוך 5 ימי עבודה, תלוי בזמינות המלאי. אנו נודיע לך על התאריך
משלוח ספציפי בהקדם האפשרי.
צרו קשר בטלפון
0800 90 46 03 (מספר חופשי)  


3. האם אוכל לאסוף את ההזמנה באופן אישי?
כן. אנו מציעים שירות זה במקרים מסוימים. התייעץ עם יועצינו שיאשרו אם הדבר אפשרי לפני כן
כדי לסיים את תהליך הרכישה.
שימו לב לקוד הקבלה בתיבת ההערות בשלב 1/4 ברכישה המקוונת.
יהיה עליך לקבוע פגישה מראש על מנת להסכים על התאריך והשעה שבה תאסוף את
להזמין ותצטרך להביא תעודת זהות (רישיון נהיגה או דרכון).


4. כיצד אוכל לעקוב אחר ההזמנה שלי?
אנו נשלח אליך דוא"ל אישור הזמנה עם תאריך מסירה משוער. לאחר מכן תוכל להתייעץ עם סטטוס ההזמנה שלך (ייצור, משלוח).


5. כיצד אוכל לעקוב אחר משלוח ההזמנה שלי?
ביום המשלוח תקבל אימייל שיאמר לך את מספר המשלוח ואת שם המוביל. לא יהיה לך
רק כדי ללחוץ על אחד הקישורים למטה.
עקוב אחר מעקב ב- UPS
עקוב אחר עקבות ב- FedEx


6. האם אוכל לקבל את ההזמנה שלי בכתובת אחרת מכתובת החיוב?
אם תרצה לקבל את החבילה שלך בכתובת אחרת, אין שום בעיה. בשביל סיבות ביטחוניות,
אנו נבקש ממך מידע אשר יישלח אליך בדוא"ל.


7. מהם הסיכונים במהלך ההובלה?
המשלוחים שלנו מבוטחים מפני גניבה, נזק ואובדן.


8. האם הקנייה שלי פטורה ממס אם אני קונה מחו"ל?
כן. רק אם כתובת החיוב היא כתובת זרה. במקרה זה יהיה עליכם ליצור איתנו קשר בכתובת
0800 904 603 להזמין
.


9. איך נארזים את הסחורה? החבילה דיסקרטית?
אנו רוצים להגן על הרכישה שלכם ובמקביל להציג לכם אותה בצורה הכי אלגנטית שיש בקופסה.
לתכשיט. הרכישה שלך תישלח אליך במעטפה מאובטחת. מטפלים בכל משלוח בזהירות מרבית.
על מנת למשוך גנבים, שמו של Diamant-Anvers אינו מופיע על האריזה.

תשלום

1. האם תהליך הקנייה המקוון מאובטח?
רוב האנשים מעט סקפטיים ביחס לקנייה מקוונת, במיוחד כשמדובר במוצרים יקרים.
עבור Diamant-Anvers, הבטיחות קודמת לכל. יישמנו תהליך אימות כדי להבטיח שלקוחותינו יוכלו לגלוש בבטחה באינטרנט שלנו:

א) https: כשתגיע לשלבי פרטי משלוח ותשלום, שורת הכתובת תשתנה מ- http ל
HTTPS (Hypertext Transfer Protocol Secure), שילוב של HTTP ו- SSL מסורתי (Secured Socket Layer),
משמש למניעת פעילות מרמה וכדי להבטיח שהאתר שייך למקור בטוח.
תעודת SSL תקל עליכם את כל פרטינו.
Diamant-Anvers נרשמת גם אצל השותפים שנפרט להלן.

ב) PCI (תעשיית כרטיסי תשלום): המנפיק המלצות אבטחה על תשלומי כרטיסים ומספק מידע אודות
את תקני הבטיחות בתוקף. הארגון הוקם על ידי אמריקן אקספרס, Discover Financial Services, JCB
בינלאומי, מאסטרקארד ברחבי העולם ו- Visa, Inc.

2. מהן אמצעי התשלום המקובלים?
אנו מקבלים אמצעי תשלום רבים:
- כרטיסי אשראי / חיוב: אנו מקבלים את רוב כרטיסי האשראי והחיוב העיקריים למעט כרטיסי אמריקן אקספרס.
- PayPal: אם יש לך חשבון PayPal ואתה מרגיש יותר בנוח להשתמש באמצעי תשלום זה, אתה
אתה רק צריך לבצע את התשלום, לשלוח לנו את המידע בדוא"ל ואנחנו נספק לך את שלך
הורה.
- העברה בנקאית: שיטה בטוחה ונוחה לעסקאות גבוהות. אם ברצונך לשלם באמצעות העברה בנקאית, צור איתנו קשר בדוא"ל לכתובת contact@Diamant-Anvers.com או התקשר אלינו בטלפון 
0800 904 603 (מספר
ללא תשלום מיבשת צרפת) ואנו להקל עלינו
פרטי בנק וכן הוראות להנחיות להעברה.
- תשלום בקבלת הסחורה: חשבונך יחויב רק לאחר קבלת הסחורה. אנו מציעים מתקני תשלום בין 3 ל -60 פעמים (עם ריבית). הערה: שירות זה זמין רק עבור לקוחות המתגוררים בצרפת.
- בנק Wirecard: כל העסקאות מכל המדינות
- חשבון

3. מערכת התשלומים המקוונת אינה מקבלת את הכרטיס שלי. מה אני יכול לעשות ?
אל תדאג. זה בוודאי נובע משגיאת הקלדה בעת הזנת המידע שלך.
- בעל כרטיס: הזן את השם כפי שהוא מופיע בכרטיס הבנק
- מספר כרטיס
- מספר אבטחה: 3 - 4 הספרות האחרונות המופיעות בגב כרטיס האשראי שלך.
- מיקוד: המיקוד של כתובת החיוב עשוי להיות שגוי.
ניתן לבדוק נתונים אלה ולתקן אותם על מנת להשלים את תהליך הרכישה.

במקרים מסוימים כרטיס הבנק נדחה מהסיבות הבאות:
- נדחה על ידי בנק: הבנק יכול לחסום את העסקה אם סכום העסקה עולה על המגבלה שלך
או אם לא נעשה שימוש בכרטיס זמן רב. בשני המקרים ולמען ביטחונכם, הבנק יחסום אוטומטית את כרטיס הבנק על מנת למנוע הונאה וגניבה.
- קוד אבטחה של מאסטר קארד / קוד אימות VISA: על מנת להילחם נגד הונאות בנקאות מקוונת, הבנקים הציגו חידוש המורכב מהכנסת קוד זה בעת רכישה מקוונת. זכור, תתבקש לפני שתזין את פרטי הכרטיס שלך. במקרה ששכחת את זה, פנה לבנק שלך בכתובת
מספר שמופיע בגב כרטיס הבנק. היועץ ישאל אותך כמה שאלות אבטחה על מנת לאשר את הכרטיס. אל תדאג לגבי ההזמנה שלך, היא תישמר אוטומטית בסל הקניות
לִרְכּוֹשׁ.

4. באיזו מהירות יוחזר לי?
הכל תלוי בשיטת התשלום בה משתמשים, עשויים לחלוף 8-10 ימי עסקים עד שההחזר הכספי יבוא לידי ביטוי בחשבון הבנק שלך. העברות בנקאיות והמחאות מוחזרות בצ'ק על שם החברה.
החלפת תכשיט עשויה לארוך בין שבועיים לשלושה שבועות תלוי בעיצוב.
אנא עיין בסעיף תנאי החזר של 30 יום.

5. כיצד אוכל לקבל את אישור הפטור ממס?
מע"מ חל על כל ההזמנות שבוצעו באתר שלנו. כל המוצרים שלנו כוללים מע"מ. רכישות שנעשו על ידי לקוחות המתגוררים מחוץ לאיחוד האירופי.

6. האם אני זכאי לפטור ממס?
המע"מ נגבה בכל מדינות אירופה. אם אתה גר מחוץ לאיחוד האירופי או במדינה ללא מס, צור איתנו קשר בכתובת
0800 904 603 (מספר חינם מצרפת ויועצינו יעזרו לכם לבצע את הרכישה באמצעות הטלפון.

7. האם אתם מציעים הנחות?
אנו נודיע לך על כל ההצעות שלנו בדוא"ל.

8. האם אתה בודק את מחירי המתחרים כדי להתאים את עצמך?
כן. חברת Diamant-Anvers גאה בכך שהיא יכולה להציע לכם אחריות למחירים תחרותיים. ואכן, בזכות העובדה שיש לנו מפעל משלנו וכוח עבודה מוסמך עם ניסיון של יותר משלושה עשורים, אנו יכולים להציע את
המחירים הכי טובים.
עם זאת, זהב ויהלומים נתונים לתנודות גדולות - המחיר עשוי להשתנות מעט.
אם תמצא מוצר זול יותר במקום אחר, אנו נעשה כל שביכולתנו כדי לנסות להתאים את המחיר הזה, למוצר דומה. כל שעליך לעשות הוא לשלוח לנו דוא"ל לכתובת contact@Diamant-Anvers.com.

9. מתי התשלום יהיה בתוקף בכרטיס האשראי שלי?
כרטיס הבנק ייצור מעין צל בחשבון הבנק שלך, מה שאומר שהבנק מאוים עליו
העסקה הזו. ברגע שתשלם את התשלום, הבנק שלך יאשר את הסכום בגין עסקה זו. ההסכם
סופי לתשלום יתבצע תוך יומיים - 2 ויבוא לידי ביטוי בהצהרת הבנק שלך כגון Diamant-Anvers או קבוצת Directglobe.

מצד שני, אמצעי התשלום עם קבלת הסחורה ישקף את העסקה רק לאחר מסירת הטובין.

מוצרים

1. האם לתכשיטים שלך יש סימן היכר?
סימני ההיכר הם הוכחה לטוהר והעדינות של המתכת אשר נקבעים על ידי בדיקת בדיקה של המתכת.
יש הבדל בין "סימני מסחר רשומים" לבין "סימן מסחרי". סימן ההיכר מציין כי הפריט נבדק במעבדה עצמאית ומבטיח שהוא עומד בתקנים לתכולת מתכות יקרות, הנקראות גם עדינות.
לעומת זאת, סימני מסחר וייצור הם סימן לזהות היצרן. ב- Diamant-Anvers כל מוצרינו מוטבעים בהתאם לחוקים הצרפתיים.


2. אילו אישורים אתה מספק עם המוצרים?
GIA / IGI / HRD / EGL ו- GIE
אנו בחברת Diamant-Anvers רוצים לנצל את מלוא היהלומים האיכותיים שלנו במחירים תחרותיים מאוד.
זו הסיבה שאנו מציעים תעודות מארגונים מיוחדים כמו GIA / IGI ו- EGL.
תעודת ייצור היהלומים מונפקת על ידי הגמולוג המומחה שלנו ועל ידי מעבדה עצמאית. ה
שתי תעודות משתמשות באותם קריטריונים לסיווג. ההבדל היחיד הוא שהתעודה של
מעבדה עצמאית מוכרת ברחבי העולם, בעוד שהתעודה שהונפקה על ידי אסקיי היא גם הוכחה
של אותנטיות היהלום בין היצרן ללקוח.
ב- EGL (מעבדה גמולוגית אירופית) יש מעבדות בכל רחבי העולם ואילו ה- GIA (גמולוגי
מכון אמריקה) ו- IGI (המכון הגמולוגי הבינלאומי) נמצאים במדינות בודדות בלבד; אשר משפיע על זמינות היהלומים והתעודות שלהם בהתאמה וכן על המחיר הסופי. יהלומים לא מאושרים הם קלים
למצוא וחסכוני יותר מאלה מוסמכים.


3. ברצוני להחליף טבעת אירוסין אבודה ומתעניינת בעיצוב הנ"ל אך זה מספיק
קשה לקבל מושג על גודל האבן באינטרנט. אתה יכול לעזור לי להשיג את המידות המדויקות יהלום?
כמובן שתצטרך לחפש רק במקטע צורות כדי לקבל את כל המידע הדרוש על יהלומים.
(גודלם, קראט ...).


4. איך אורזים את החבילה?
מבחינתנו החשוב ביותר הוא אבטחת המשלוח ואנו רוצים גם להציע ללקוחותינו סקירה כללית של ה-
תכשיט ראוי לאהבתך. הפריט שלך יישלח במעטפת דואר סגורה. כל הזמנה מטופלת בזהירות על ידי מחלקת הטיפול בלקוחות שלנו ומטופלת בזהירות.
הערה: שמה של חברת Diamant-Anvers אינו מופיע על המעטפה החיצונית על מנת למנוע גניבה.


5. האם אוכל לחרוט את התכשיטים שלי? מה העלות וכמה דמויות אוכל לחרוט?
אנו יכולים לחרוט את התכשיטים שלך על פי העיצוב שתבחר.
יש מגבלה של 25 תווים וגופן רגיל משמש לכל ההדפסים שלנו. אנו מציעים שירות זה ללא עלות נוספת והעיכוב הוא 3 - 4 ימים נוספים. אל תהססו לשלוח לנו דוא"ל את הפרטים של
הזמנתך וההודעה שברצונך לחרוט כדי שנוכל לאשר בהקדם האפשרות לבצע שירות זה עבור התכשיט שלך.
הערה: תכשיט חרוט אינו ניתן להחזר; לא ניתן לכוונן את גודל הטבעת החקוקה לאחר החריטה.


6. האם אתה יכול למרוח מעיל פולני או שטיח על התכשיטים המוגמרים שלי?
אין שום בעיה. עליכם פשוט לשלוח אלינו את פרטי בקשתכם לכתובת contact@Diamant-Anvers.com ואנו להקל עליכם שירות זה ללא עלות נוספת.


7. האם אתה עובד עם פלדיום או רוז זהב?
יש לנו כמה פריטי פלדיום וזהב ורוד זמינים להזמנה. כל שעליכם לעשות הוא להתקשר אלינו למספר המצוין לעיל ויועצינו יודיעו לכם על זמינותם של פריטים אלה ומחיריהם.
הערה: זמן האספקה ​​יכול להיות 3 - 5 ימים.


8. האם אתה מספק תעודת מומחיות?
אם אתה יכול לבטח את הבית שלך ואת החיים שלך, למה לא לבטח את התכשיטים שלך?
חברת Diamant-Anvers תעמיד לרשותך תעודת התמחות הכוללת את כל רכישות התכשיטים שלך למקרה שתרצה לעשות ביטוח. תעודה זו כוללת את כל המידע על המוצר (קראט, טוהר, צבע, מתכת וכו '). שירות זה הוא בחינם ומשמש לא רק לביטוח התכשיטים שלך אלא גם להקלת תעודת מקוריות.


9. איך מזמינים? האם אוכל להזמין בטלפון?
כמובן. אנו מקבלים הזמנות טלפוניות ושיטת רכישה זו מומלצת ללקוחות המעוניינים בהדרכה נוספת בתהליך הרכישה. אתה רק צריך להתקשר אלינו ב
0800 904 603 (שיחה חינם
מצרפת היבשתית); היועצים שלנו ישמחו לעזור לך.
שעות הקשב שלנו הן בימים שני עד שישי, 9:30 עד 17:30 וראשון, בין השעות 10: 16-XNUMX: XNUMX.
הערה: אנו מציעים מסגרות תשלומים ואשראי.


10. האם אוכל לבטל את הזמנתי?
בדיאמנט-אנברס תוכלו לבטל את הזמנתכם תוך 30 יום מיום קבלת הסחורה.
אם ברצונך לבטל או להחזיר את הרכישה, כל שעליך לעשות הוא להתקשר לאחד מיועצינו בטלפון
0800 904 603
לפרטים נוספים על התנאים להחזר והחזר סחורה לחצו על סעיף מדיניות החזר כספי להחלפה למשך 30 יום.
הערה: לאחר שהפריט נשלח, הביטול שלך ייכנס לתוקף לאחר שהוחזר לדיאמנט-אנברס ובקרי האיכות שלנו וידאו כי התכשיט במצב תקין.

11. האם אוכל להזמין ממך תכשיטים בהתאמה אישית?
זה יכול לקרות שאתה מתאהב בתכשיט; התפקיד שלנו הוא לעשות כל מה שאפשר כדי להגשים את החלום הזה ולהגשים את התכשיט הזה.
חברת דיאמנט-אנברס מציעה שירות עיצוב ללקוחותיה, כך שנוכל להתאים ככל האפשר לצרכים ולרצונות שלכם ולהמיר אותם לתכשיט איכותי ועמיד.


12. האם היהלומים שלך מגיעים ממכרות יהלומים מסוכסכים?
כל היהלומים שלנו מתקבלים ממקורות משפטיים הנשלטים על ידי הגוף המוכר עולמי האחראי ללחימה
כנגד הסחר ביהלומים אלה: תוכנית ההסמכה לתהליך קימברלי.
כרטיס הבנק ייצור מעין צל בחשבון הבנק שלך, מה שאומר שהבנק מאוים מעסקה זו. ברגע שתשלם את התשלום, הבנק שלך יאשר את הסכום בגין עסקה זו. ההסכם הסופי לתשלום יתבצע תוך יומיים - 2 ויבוא לידי ביטוי בדוח הבנק שלך כמו דיאמנט-אנברס או דיאמנט-אנברס. מאידך, אמצעי התשלום עם קבלת הסחורה ישקף את העסקה רק לאחר ביצוע
סחורה שנמסרה.

החזרת מוצרים והחזר כספי


1. מהי מדיניות ההחלפה שלך? האם אוכל לשנות את משקל הקרט, הבהירות, הצבע, המתכת ולהפיק תועלת מהעיכוב של 30 יום?
Diamant-Anvers מציעה פרק זמן של 30 יום לכל החזר והחזר של המוצרים שלנו מיום משלוח הסחורה.
לא ניתן להחזיר ולהחזיר פריטים מותאמים אישית ואת אלה שהוזכרו לעיל אלא אם כן יש להם פגם בייצור. לדוגמא: ניתן לשנות טבעת אירוסין עתיקה על ידי הוספה או הסרה של יהלומים, אך לאחר שינויים אלה, לא ניתן יהיה להחזיר אותה.
פריטים בהזמנה אישית שהוזמנו ישירות מיועצינו אינם ניתנים להחזרה.
פריטים עם יהלומים בגודל 2 קראט וגדולים יותר אינם ניתנים להחזרה.
תכשיטים הנושאים כיתוב אינם ניתנים להחזרה. לדוגמא: טבעת המסומנת ב"תמיד "אינה ניתנת להחלפה או להחזרה מכיוון שלא ניתן לשנות תכשיטים חרוטים אלו ולכן לא ניתן למכור אותם מחדש.

ניתן להחזיר / להחזיר את כל המוצרים שלנו (למעט אלה שהוזכרו לעיל) תוך 30 יום מיום השיגור.

הערה: אם ברצונך להחזיר את הסחורה, ארז אותם באריזה חדשה.
Colissimo מציע שירות משלוחים עם ביטוח הסחורה לערך הכולל. לא ניתן לקבל פריטים שטופלו או שונו על ידי תכשיט אחר שאינו Diamant-Anvers. אל תזכיר את Diamant-Anvers על האריזה בעת החזרת מוצר. Diamant-Anvers אינה אחראית לכל גניבה או אובדן של החבילה.

2. כמה זמן לוקח ההחזר?
ההחזר ייכנס לתוקף פעם אחת:
- המוצר התקבל על ידי דיאמנט-אנברס במצב מושלם ועם כל המסמכים והתעודות הנלווים
- המוצר נבדק על ידי מומחי האיכות שלנו וקיבל את אישורם.
בהתאם לשיטת התשלום בה נעשה שימוש, ההחזר יתבטא ב-8-10 ימי עסקים בדוח החשבון שלך.
זמני המשלוח להחלפה הם כ -10 ימים, תלוי בדגם.

3. בדיוק קיבלתי את הטבעת שלי והיא גדולה מדי - קטנה מדי. הייתי רוצה לשנות את זה, מה עלי לעשות?
אל דאגה, פשוט עקוב אחר ההוראות המופיעות בסעיף מדיניות החליפין של 30 יום והחזיר את הטבעת יחד עם גודל האצבע המדויק שלך. אנו נשלח אליך את הטבעת החדשה בהקדם האפשרי.
הערה: אם הזמנת את גודל הטבעת הלא נכון, תצטרך לשלם תוספת שיגבה ממך בעת החזרת הטבעת.
אם קיבלת את גודל הטבעת הלא נכון, הוא יותאם לאצבעך ונשלח חזרה בהקדם האפשרי.
לא ניתן לשנות את גודל הטבעות בטווח הנצח המלא; יהיה עליך לבצע הזמנה נוספת.

4. אהבתי מאוד את המודל של Full Eternity Ring, אבל אני לא יודע מה הגודל שלי, מה עלי לעשות?
אנא שלחו לנו דוא"ל כתובתכם המלאה ואנחנו נשלח אליכם מדוד אצבעות בחינם בדואר. השתמש בו לפני ההזמנה.

5. אני לא ממש אוהב את הפריט שקניתי זה עתה, האם אוכל לשנות אותו?
כמובן ! אם מסיבה כלשהי אינך מרוצה מהרכישה שלך, אנו מציעים לך את האפשרות לשנות אותה.
הערה: לא ניתן להחליף פריטים חרוטים.

6. פריטים שאינם ניתנים להחלפה
אנא בדוק את המוצרים ברגע שאתה מקבל אותם לפגמים. אנא הודע לנו על הבעיה תוך 30 יום מיום המסירה ונחליף את המוצר ללא תשלום נוסף. הסחורה שהוחזרה חייבת להיות במצב טוב ולא בשימוש.
לא יתקבלו מאמרים ששונו על ידי תכשיט שאינו מ- Diamant-Anvers. פריטים שהוחזרו ונארזו בצורה לא נכונה ונשלחו מעבר למועד האחרון של 30 יום לא יתקבלו.