שירות לקוחות

לקוח sce

שירות לקוחות

רציתי להודות לך על היעילות שהצגת בשליחת ההזמנה שלי לטבעת יהלום שהגיעה בזמן. עם זאת לא קיבלתי את האישור של 

תשלום מאובטח

תשלום secu

משלוח והחזרה

הצרכן נדרש לבדוק את מצב אריזת הסחורה במשלוח ולדווח עם קבלת הנזק שנגרם למוביל על גבי תעודת המסירה, וכן לחברה. סראף דניאל . הצרכן יכול, על פי בקשתו, לקבל שליחת חשבונית לכתובת החיוב ולא לכתובת המסירה באמצעות אימות האפשרות הניתנת למטרה זו בטופס ההזמנה.

זכות השיבה

ניתן להחזיר את התכשיטים שהוזמנו תוך 7 ימי עבודה מיום קבלתם, בתנאי שלא נלבשו. ניתן להחזיר יהלומים קמעונאיים תוך 30 ימי עבודה מאותו יום זכות חזרה בתנאי שהחותם לא נפתח. אם הרכישה בוצעה בכרטיס אשראי, כרטיס הזיכוי שלך יזוכה בסכום ההזמנה, בניכוי דמי משלוח. אם נעשה שימוש באמצעי תשלום אחר, ההחזר יתבצע באמצעות העברה בנקאית. מבחינת המשלוח, אנו עובדים בעיקר עם סניף הדואר (משלוחים מאובטחים, מבוטחים וחתימה עם קבלתם). ברגע שנשלח משלוח, תקבל מייד דוא"ל מידע על כך.

LA POSTE- כרונופוסט

כל המוצרים נשלחים בדואר דרך Chronopost או על ידי שירותי תחבורה מאובטחים אחרים כגון Fedex, UPS. השירות של ישראל posrt מספק בכל רחבי ישראל ובתנאי היעדרות מציע אפשרות לשחזר את המוצרים שהוזמנו בסניף הדואר שלך ליד כתובת המשלוח בעת הצגת הדוור. באופן קונקרטי, אם אתה נעדר ביום המסירה, הדוור שלך ישאיר לך כרטיס חיוג בתיבת המכתבים שלך, שיאפשר לך לאסוף את החבילה שלך בסניף הדואר שלך במהלך שעות הפתיחה, תוך 5 ימי עבודה. לה פוסט מציעה שירות אמין מאוד. עם זאת, יתכן, כמו במקרה של כל משלוח, שיהיה עיכוב במשלוח או שהמוצר אבד. במקרה של עיכוב במסירה בהשוואה לתאריך שציינו בפניך בדוא"ל השיגור, אנו מבקשים להודיע ​​לנו על עיכוב זה על ידי התקשרות טלפונית או שליחת דוא"ל. לאחר מכן פנינו לסניף הדואר בכדי להתחיל בחקירה. חקירה של הדואר עשויה להימשך עד 21 יום מיום תחילת החקירה. אם במהלך תקופה זו המוצר נמצא, הוא ינותב מחדש לביתך (ברוב המקרים). אם, לעומת זאת, המוצר לא נמצא בסוף התקופה של 21 יום של חקירה, הדואר רואה בחבילה אבודה. רק אז נוכל להחזיר לך מוצר חלופי, על חשבוננו. אם המוצר (ים) שהוזמנו כבר לא היו זמינים באותה עת, אנו נשיב לך את סכום המוצרים בסין הנוגעים לאובדן הספק. אם המוצר / ים עדיין היו זמינים, אך שינו את מחיר המכירה באתר, היינו מיישמים את המחיר הנוח ביותר עבורך. אם מחיר זה נמוך מההזמנה המקורית שלך, נחזיר לך את ההפרש בהעברה בנקאית או באמצעות הזמנה בדואר. אנו דוחים כל אחריות באשר להארכת זמני האספקה ​​בגלל הספק, בפרט במקרה של אובדן מוצרים או שביתה.

בעיות משלוח עקב המוביל

כל חריגה הנוגעת למשלוח (נזק, מוצר חסר בתעודת המשלוח, חבילה פגומה, מוצרים שבורים וכו ') חייבת להיות רשומה בתעודת המסירה בצורה של "עתודות בכתב יד", בצירוף חתימת הלקוח. על הצרכן במקביל לאשר חריגה זו על ידי שליחת המוביל תוך שני (2) ימי עבודה שלאחר מועד המסירה מכתב רשום עם אישור קבלה המפרט את התלונות האמורות. על הצרכן לשלוח עותק של מכתב זה בפקס או במכתב פשוט לשירות הלקוחות שלנו: סראף דניאל בניין יהלומים 3, רמת גן, 5210300 טל: 03-751-7869

שגיאות מסירה

הצרכן יצטרך לנסח מול החברה סראף דניאל באותו יום המסירה או לכל המאוחר ביום העבודה הראשון שלאחר המסירה, כל תלונה על טעות אספקה ​​ו / או אי התאמה של מוצרים בעין או באיכות, לעומת האינדיקציות המופיעות בטופס ההזמנה. כל תלונה שתנוסח מעבר לתקופה זו תידחה. גיבוש תלונה זו מול החברה סראף דניאל ניתן לעשות זאת: - בעדיפות טלפונית בכתובת 03-751-7869 מיום שני עד שישי בין השעות 9: 30-12: 00 ומשעה 14:00 עד 17:00 - על ידי התחברות לאתר שלנו בכותרת "עקוב אחר הזמנתך" שם, לאחר הזנת מספר הלקוח שלך, אתה יכול לשאול אותנו את שאלתך דרך התפריט על ידי ציון הפניה להזמנה. לא ניתן לקחת בחשבון כל תלונה שלא הוגשה בהתאם לכללים שהוגדרו לעיל ובתוך המועדים בהתאמה ותשחרר את החברה סראף דניאל של כל אחריות כלפי הצרכן. עם קבלת התלונה החברה סראף דניאל להקצות מספר חילופי עבור המוצר / ים הנוגעים בדבר ולהעביר אותו בדואר אלקטרוני, בפקס או בטלפון לצרכן. החלפת מוצר יכולה להתרחש רק לאחר ייחוס לצרכן של מספר החלפה. על פי הגישה שהוצגה לעיל. במקרה של טעות מסירה או החלפה, כל מוצר להחלפה או יש להחזיר את החברה להחזר סראף דניאל בכללותו ובאריזה המקורית, בכתובת הבאה: סראף דניאל בניין יהלומים 3, רמת גן, 5210300

טלפון: 03-751-7869

כדי להתקבל, יש לדווח מראש על כל תמורה לקוח שֵׁרוּת סראף דניאל . עלויות המשלוח הינן באחריות החברה סראף דניאל ואת יוחזר בהעברה בנקאית למעט במקרה שיתברר שהמוצר אינו תואם את ההצהרה המקורית שניתנה על ידי הצרכן בגב הטוב.